Pentru procesarea returului este suficient să ne anunțați telefonic sau prin email la contact@magonic.ro și un consilier va efectua returul.
Returnarea produselor fără urme de uzură.
Conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare) aveţi la dispoziţie 14 de zile calendaristice din momentul în care primiți coletul pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră. Pentru liniștea dumneavoastră, noi prelungim termenul acesta până la 30 de zile calendaristice.
În cazul în care vreți să returnați un produs, vă vom restitui contravaloarea produsului, sau vă vom da alte produse în schimb, cu condiţia ca acesta să fi fost păstrat în stare bună înainte de returnare, să nu aibă urme de uzură.
Valoarea transportului nu va fi restituită în cazul în care comanda este returnată parțial.
Dacă comanda a beneficiat de transport gratuit, taxa transportului care a fost suportată de noi, va fi scazută din banii returnați.
Ambalarea produsului returnat cade în sarcina clientului, care trebuie să fie corespunzatoare, de preferat sa fie ambalat în același mod în care a fost trimis.
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferată de client, cheltuielile de returnare fiind suportate de către client.
Clientul nu va plăti cheltuielile de returnare doar dacă produsul comandat nu este conform cu cea ce a comandat, sau este defect, în condițiile acestea returul va fi suportat de către noi, și vă vom trimite un curier în vederea ridicării coletului.
Contravaloarea produselor returnate va fi restituită în maxim 14 de zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate într-un cont bancar, pe care ni-l veți comunica prin mail sau SMS.
Dreptul de returnare există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin fizic, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită. (text extras din site-ul Uniunii Europene)
Returnarea produselor cu defecte de fabricație, sau deteriorate la transport
Deoarece nu dorim să primiți un produs pe care să nu îl puteți folosi, noi incercăm toate discurile diamantate electrodepozitate (pentru marmura) să nu vibreze, să nu aibă bătaie și să fie incărcate bine. Dacă totusi se intamplă să primiți produse cu defecte sau deteriorate la transport, vă vor fi schimbate fără nici un cost.
Neridicarea sau refuzul coletelor comandate precum și returnările în mod repetat vor fi considerate abuz, în acest caz ne rezervăm dreptul de a refuza viitoarele comenzi plasate de client.